Leveransvillkor
Utleverans från vårt lager sker dagen efter att du lagt din beställning. Därefter tar fraktbolaget 1-3 dagar för att leverera till ditt lokala ombud.
Frakten är gratis om du väljer ombudsleverans inom hela Sverige. För hemleverans tillkommer en avgift. Under helger och helgdagar har vi stängt och inga leveranser görs. Vi garanterar inte att dessa leveranstider kommer att hållas och fel kan inträffa. Vi erbjuder inga återbetalningar, rabatter eller kompensation av något slag om dessa leveranstider inte följs, eftersom de inte är en garanti från oss.
Under kampanjer, semestertider och särskilt under Black Friday och när vi erbjuder stora rabatter kan vi behöva extra tid för våra leveranstjänster.
Leverans och Frakt
Leveranser kring helgdagar kan ta längre tid än vanligt. Vänligen tillåt upp till 2-3 arbetsdagar för leverans av huvudprodukter.
Leverans är gratis till alla adresser i Sverige för beställningar som innehåller en eller flera produkter från Gtechs sortiment inom Golvvård och Trädgård.
Alla andra beställningar för reservdelar och tillbehör (endast) kommer att medföra en leveransavgift på 49 kr.
Produkter kommer att levereras till den leveransadress du angav när du gjorde din beställning. Om du beställer mer än en produkt i en enda beställning kan de skickas separat och anlända vid olika tidpunkter.
Om du vill ha produkter levererade utanför Sverige, vänligen kontakta vår kundsupport på telefon 0171 66 33 00 innan du lägger en beställning. Du kommer att informeras om den uppskattade leveransavgiften och ledtiden för din beställning före köp.
För leveranser utanför Sverige, var medveten om att kunden är ansvarig för eventuella tull-, skatte- eller avgiftskostnader som kan krävas.